.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. július 27., vasárnap

James Dashner: Az útvesztő

Sziasztok, ma egy Book Talk-ot hoztam nektek. Remélem elfogja nyerni a tetszéseteket, és kedvet kaptok az olvasáshoz. :)

James Dashner: Az útvesztő

Fülszöveg: Thomas egy hideg, sötét liftben tér magához, s az egyetlen dolog, amire emlékszik, az a keresztneve. Minden más eltűnt az emlékezetéből. Amikor a lift ajtaja kinyílik, Thomas a Tisztáson találja magát egy csapat srác között. A Tisztáson élő fiúk mindennap Futárokat küldenek a lakóhelyüket körbeölelő Útvesztőbe, amelyet nehéz kiismerni, mivel a falai minden éjjel elmozdulnak. Thomas, az utolsóként érkező újonc számára egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy az Útvesztő egy kód, ami megfejtésre vár. Úgy dönt tehát, hogy ő is Futár lesz. Annak viszont, hogy a megfejtés közelébe kerüljön, komoly ára van: például olyan lényekkel is találkoznia kell, akik elől mindenki más menekül.
EGYSZER CSAK MINDEN MEGVÁLTOZIK…
…megérkezik a Tisztásra az egyetlen lány, Teresa, aki nemcsak Thomasra lesz nagy hatással, hanem az egész csapat sorsára is.
Én és a könyv:
Nos a könyvvel való történetem nem elég hosszú, egyszer láttam a könyvesbolt legfelső polcán, nem izgatott, ezért le sem vettem. Felmerülhet bennetek a kérdés - mégpedig jogosan - hogy akkor mégis hogyan került hozzám.? Nos, egy szép napon rátaláltam Kevin YouTube csatornájára (a bejegyzés alján találtok linket) és megnéztem a könyvről készült videója spoiler mentes részét, rá kb. kettő napra, mentünk fel a nagyvárosba (sajnos ott van legközelebb könyvesbolt) és mivel, mi jó törzsvásárlók vagyunk, ezért bementünk az Alexandrába és megrohamoztam a "Gyermek- és ifjúsági könyvek" polcot. Az Útvesztő most is ott díszelgett a tetején, levettem, és én akkor már tudtam, hogy ezt hazaviszem, Anyu is elolvasta a fülszövegét, és mondta, hogy ezt majd kölcsön fogja kérni tőlem. Így nem volt kérdés, hogy hazajön velünk. :)

Ami tetszett a könyvben, pár pontban:
★ Kiváló alapsztori
★ Minimális romantika (Csak nekem van már elegem a romantikus, nyálas kötetekből?)
★ Szuper narráció, ezáltal könnyen olvasható
★ Izgalmas, letehetetlen (hála a fejezetek végén lévő fordulatoknak)
★ Rövid fejezetek, ezáltal, tudod, hogy hol hagytad abba
★ Jó kikapcsolódást nyújt, és tökéletesen bele tudod élni magad
★ Fiú főszereplő (na végre valami más szemszög)
★ Továbbá az, hogy mindent Thomassal együtt tudunk meg, fenntartja a könyv iránti érdeklődést
★ Fent van az oldalszám, és jó pici, amit imádok, mert így nem látom, hogy már csak milyen kevés van hátra
★ És az ajándék "Nyisd ki" matricák, amiket én személy szerint könyvjelzőnek használtam. 
Ami nem tetszett a könyvben:
★ Ilyen nem volt, ja de volt, túl rövid, és a befejezés után is csak olvasni akartam tovább

Véleményem pár mondatban:
Nagyon tetszett a könyv, bárkinek ajánlom, mert az egész világ csodálatosan van felépítve. Szóval mindenképpen olvassátok el, még mielőtt jön a film.

Oldalszám: 362
Kiadó: Cartaphilus
Kiadás éve: 2012
Eredeti cím: The Maze Runner
Borító: 5/4 de viszont, jobb, mint az eredeti, mert tetszik, hogy magam képzelhetem el az útvesztőt.
Történet: 5/5 - egyedi
Kedvenc karakter: Thomas, Newt és egy kicsit Chuck.
Kiegészítés: Szeptemberben második rész!!! Juhúú!

Kevin YouTube csatornája: https://www.youtube.com/channel/UCjLd9b_BxjC3Vanm0OB7v7A
Kevin videója a könyvről:  https://www.youtube.com/watch?v=DT6btHAUkec

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése