.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. augusztus 4., hétfő

Kérdések könyvmolyoknak


Nálunk szépen süt a nap, a napokban összeraktuk a hintaágyat, már olvastam is benne, de mivel még nincs kedvem megírni a Book Talk-ot ezért most egy kis off-al jövök. :) Mégpedig egy kérdőívvel, amit Mártinál találtam.

1. Szoktál nassolni olvasás közben?

Nem, mivel olvasás közben nem tudok az evésre koncentrálni, se fordítva, mert idegesít ha a csemege hangosan ropog a számban, így nem megy az olvasás. Egyszer próbáltam már enni olvasás közben, de nem lett jó vége, mert leütöttem a tálat. :(

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?

Semmit, mivel már öntöttem le könyvet, igaz, hogy az egy tankönyv volt, amiért úgy sem kár, de nem lenne jó, ha az egyik regényem is így járna, így inkább meg sem próbálom.

3. Szoktál beleírni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Attól függ milyen könyvről beszélünk, a tankönyveim szép színesre vannak "kiszínezve", és minden féle, sok felesleges írást, firkálmányt tartalmaznak. A legtöbb I  Evan Peters és hasonlók...
De regénybe sosem firkálnék, még akkor sem, ha éppen a Kőszívű ember fiai... Egyedül a nevemet és a vásárlás évszámát írom a könyvbe, szigorúan radírozhatós tollal.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben?

Legtöbbször könyvjelzővel, amiből van sok szép darabom, mindig a könyv borítójához színben és mintában is illő könyvjelzőt választok. Ez valami betegség lehet.. de viszont ha nem vagyok otthon, akkor bármiféle cetli megteszi.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol? 

Igyekszem eljutni a fejezet végéig, és aki miatt le tudok rakni egy izgalmas könyvet az oldal közepén, azt az embert valamiért nagyon szeretem. Viszont az unalmas könyveket bárhol le tudom rakni, vagy éppen a kezembe sem veszem. Na de a minimum az oldal alja...

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkára, ha nagyon idegesítő könyvet olvas?

Én csak és kizárólag a tankönyveket rongálom, de az dobálom szerteszét, és akár több tíz oldalt is kiszabok, ha idegesít. :DDD Hmm. micsoda huligán vagyok.. Regényt nem bántunk, ha idegesít inkább lerakom az asztalra. :)

7. Ha szembe jön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Nem. Én ehhez túl lusta vagyok, még meg sem kérdezem senkitől, mert ahhoz is lusta vagyok. Az ismeretlen szavas mondatokat általában kihagyom, így is gazdag a szókincsem. (Y)

8. Mit olvasol most? 

Maggie Stiefvater: Lament - A látó szerelme (Tündérdallam 1.) 
Azért tudom ilyen pontosan, mert épp itt van mellettem. :o) Már csak 35 oldal. Igyekszem ma befejezni.

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?

Huhh. Hát azt tudom, hogy a Légy jó mindhalálig az utolsó könyv, de azt szerintem kaptam. Szóval amit utoljára vettem, az a James Dashner könyv. Igen azt hiszem..  Könyvkritika ITT! 

10. Van kedvenc helyed, vagy időpontod olvasásra? 

Még szép!
Hely: hintaágy, babzsákfotel, maga az ágyam és a kanapé. Talán ennyi.
Időpont: legkedvencebb éjszaka, vagy hajnalba. Aztán nagyon szeretek még reggel, ébredés után az ágyban párnák közt. A hintaágyban pedig egész nap szeretek olvasni - szúnyogtámadásig.

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban? 

Igazából lényegtelen, mert a sorozatokat sem egyben olvasom, van, hogy egy trilógiát fél évig olvasok, két könyv között több hónap kihagyással.. Hát igen, én mindenbe csak belekapok. Szóval ilyen szempontból pártolom az egyrészest, mert annak vége csudijó, tádááá. :oD A sorozatokban meg szeretem, hogy a szívhez nőtt szereplőről többet olvashatok, tudhatok meg. Szóval nem tudom. :o/

12. Van olyan könyv, amit mindig előhozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek? 

James Dashner: Az útvesztő c. könyve fiúknak, lányoknak, tiniknek, felnőtteknek egyaránt és
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók c. könyve lányoknak, vagy a romantikát kedvelő fiúknak, kicsiknek nagyoknak, bárkinek. :o)

És végül az utolsó, egyben 13. -mellesleg a kedvenc számom- kérdés:

Hogyan rendezed a könyveidet?

Szín szerint, kiadó szerint, puha és kemény kötés szerint. Az egyik könyves polcom, csak Vörös Pöttyös könyveket tartalmaz, mind puha kötésben, szín szerint. A másik vegyes, ott csak szín szerint rendeztem.

Végezetül pedig egy, a mai napomhoz illő zenével búcsúzom -->




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése