.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. július 15., kedd

Nyár eleji book haul - videó nélkül

Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy mivel annyi könyvet nem szereztem be, amennyi 3 posztra ideális, és elegendő, ezért kettévágom a nyári termést, és mivel ma van a nyár közepe, ezért ma posztolok. :) Szóval íme a nyár első felében megszerzett könyveim:




1., Kristin Cashore: A Garabonc (Graceling 1.)

Története: Névnapomra kaptam. :)
Megszerzés ideje: Jún. 02.











2., Kristin Cashore: Zsarát (Graceling 2.)

Története: Névnapomra kaptam. :) 
Megszerzés ideje: Jún. 02.










3., Kristin Cashore: Keserkék (Graceling 3.)

Története: Névnapomra kaptam
Megszerzés ideje: Jún. 02.










4., Mikó Csaba: Tükörváros titka

Története: Iskolában kaphatták a kitűnők.
Megszerzés ideje: Jún. 19. 









5., Colleen Houck: A tigris átka

Története: A szép bizimre kaptam szüleimtől.
Megszerzés ideje: Jún. 20.










6., Colleen Houck: A tigris küldetése

Története: Szintén a bizonyítványomra kaptam.
Megszerzés ideje: Jún. 20.








7., Colleen Houck: A tigris utazása 

Története: Ezt is a bizim miatt kaptam.
Megszerzés ideje: Jún. 20.










8., John Green: Csillagainkban a hiba

Története: Könyvesboltban jártam, és megvásároltam. Bár ne tettem volna
Megszerzés ideje: Jún. 24.
Elolvastam, véleményt nem kívánok írni róla, egész egyszerűen nem tetszett


.


9., James Dashner: Az útvesztő

Története: Kevin videója felkeltette az érdeklődésemet a könyvvel kapcsolatban, így megvettem. A videót IDE KATTINTVA érhetitek el.
Megszerzés ideje: Júl. 15.
Holnap (07.17.-én) hozom a véleményt a délutáni órákban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése