.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. április 30., szerda

Várólista képekben + számadatok



 Számadatok:


30 nap
6 könyv
1 előző hónapból áthozott könyv
1168 + 288 oldal
7 értékelés
0 idézet
1 blogbejegyzés (ami késik nem múlik)
 Továbbá:

26 + 2 olvasatlan várólistás könyv
1 Átrendezett könyvespolc
2 megvásárolt könyv
6700 FT elköltve könyvekre






Hány könyvet ismertetek fel a nagy képen?
(Anélkül, hogy megnéztétek volna az alsókat?)
Ti melyikeket olvasnátok szívesen? 

Válaszaitokat megjegyzésben várom, puszta kíváncsiságból! :) Még jövök értékeléssel. Üdv: Könyvmolyocska


3 megjegyzés:

  1. Ide is eltaláltam :)
    Majd' minden könyvet felismertem, egyet viszont a legalsó kép miatt: Cyboria.
    Az volt az első rendes olvasásom, három éve, és nagyon szerettem :) (az Ulyses Moore sorozatot már nem annyira...). Az Időtlen-szerelem is jó volt (csak nagyon széthúzódtak az olvasásaim, úgyhogy az utolsónál már azt se tudtam, mi volt az első kettőben, újraolvasásra meg már nem volt idő meg alkalom), a kulcsosokat meg tudod hogy olvastam :D
    A Herceghez nem volt még szerencsém, a Fairy Oak már az első könyvnél is szenvedés volt (nekem), a Futótüzet már egy ideje halogatom (és most miattad tovább tolódik :P), szóval a Kiválaszottat se olvastam még ^^ A Lament meg várólistás. A többit nem ismerem :)
    icekid

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy erre jártál! :) Szívesen látlak máskor is.. Én is elszoktam tévedni a blogodban, annyira sok minden van.. Miattam? Eskü én nem csináltam semmit.. XD Szerintem mindegyik jó lehet, mert én csak a jó könyveket veszem meg. Még ha nem is olvastam őket.. Na ez jó furi, de mindegy. Egy baj van veled Eszti, rám ragadt a kulcsmániád... Bár lehet, hogy hálás leszek a végén, hogy miattad 10 könyv lekerült a listámról..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg közben lesz egy újabb kedvenc sorozatod is :P

      Törlés