.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. május 15., csütörtök

5 hely, ahol imádok olvasni

Már nagyon szerettem volna egy ilyen posztot, de még sosem volt idegzetem megcsinálni. Idegzetem? Inkább időm..
Szóval "csapjunk a lecsóba".

1., Focilabda alakú babzsákfotelben. 

Van egy focilabda alakú babzsákom (amit mellesleg már néztek virágnak) amit még az OBI-ban vettünk. :) Nem bántam meg. Jó ára volt. :) Legjobb hely a világon, 3 óráig tudok benne ülni, úgy, hogy nem zsibbad el semmim. Sőt mivel a radiátoromnak van döntve, így még extra is jár hozzá. Értsd: nem fázok.

2., Az ágyam.

Na jó, ki ne szeretné az ágyát?! Nagyon kényelmes hely, ám tényleg van olyan, mikor te magad sem tudod, hogy hogyan ülj/feküdj. De jó hely, főleg mikor éjszakákat olvasok át benne, és többet olvasol, mint alszol. :)

3., Nappali kanapé/fotel.

Nincs is jobb, mint a lábadat feltéve a karfára, hátradőlve olvasni. :) Ezt szerintem nem is ragozom tovább.

4., Kert

Imádok a kertben olvasni. Meghitt hely, tele növénnyel. Apu csinált egy kis asztalt is a székekhez. A kerti szék is nagyon kényelmes. (Ígérem, amint nem zuhog, és nincs orkán erejű szél, csinálok róla képet.)

5., A padló

Na, ez egyeseknek meglepő lehet, de imádok a parkettán/szőnyegen fekve olvasni. Mikor már szétültem a hátsóm, különösképpen jó! :) Egy plédet leterítve pedig puha is. :D

Biztos Nektek is vannak kedvenc, olvasó helyetek. Ha van kedved, megjegyzésbe írd le, hogy Te hol szoktál olvasni!

Ezek lennének az én kedvenc helyeim. :) Ma még hozok posztot, mégpedig a CsNsC #2-t. Amit lehet, hogy ezek után is bebukok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése