.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. március 31., hétfő

Leiner Laura: Akkor szakítsunk

Szerintem a borító elég egyértelműen magáért beszél
Leiner Laura: Akkor szakítsunk

Szilveszter. A kötelező jókedv napja. Amikor muszáj bulizni. 
Lia és Norbi karácsony előtt szakítottak ugyan, de Szánkó szilveszteri buliját nem akarják kihagyni. Eszti és Csabi, a tökéletes pár, velük együtt indulnak szórakozni. Miután Szánkó bulija a város másik végében lesz, Lia bátyja, Szilkó vállalja a sofőr szerepét. De szigorúan csak az odaútra vonatkozóan. Csak aztán minden másképp alakul…
Az Akkor szakítsunk egy őrült és felejthetetlen szilveszter éjszaka története
„Kezdetben gimnazista tiniregényt varázsolt. Nem középiskolás fokon. Aztán bábeli zűrzavart álmodott. Fesztiváli könnyedséggel. Most éjszakai rohanást vizionál. Véget nem érő érzelmekkel. Hagyjátok magatokat olvastatni vele.”
Kirády Attila, az Origo kreatív igazgatója, az szjger.hu egyik megalkotója
Én így gondolom:
Húha! Nos, mit is írjak? Eszméletlenül jó könyv, idézném magamat: „És nem fogom átvariálni az olvasási sorrendemet emiatt a könyv miatt!” – mondtam ezt vásárlás előtt két nappal! És hát dehogynem! Már el is olvastam! ÉS nem volt rossz döntés. Imádtam minden sorát, ami azt is mutatja, hogy kilenckor már úgy voltam vele, hogy lerakom és alszok, de fél tizenegyig olvastam, és végeztem! :DD Végre nem az a habos-babos minden jó könyv, nem olyan – mint Cortez és Reni kapcsolatában – itt igenis van összeveszés, megcsalás, kibékülés, stb. 
Legjobban Norbi és Ákos karakterét szerettem, aztán jött Szilkó és Lia. Nagyon röhögtem, mikor Lia és Norbi E/3.-ba beszélt Kornéliáról, aki történetes ugyan az. Imádtam, minden egyes sorát, és szerintem Norbiék nem is szakítottak, hisz' lélekben együtt voltak! :))
Viszont utáltam, hogy minden fejezetcím "Szilveszter ..." (valami) címmel kezdődött. Engem indegesített. De ennyitől eltekintek. 
5 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése