.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. február 15., szombat

Első interjúm! - Mártival a Türkiz bagoly-ról és az olvasásról.

Sziasztok, van egy nagyon szimpatikus lány, aki egy blogot (a Türkiz bagoly-t) vezeti. :) Vele készítettem hát életem első interjúját. Az interjút itt találhatjátok:

Mit jelent neked az olvasás?
- Nekem az olvasás kikapcsolódást jelent, nem kell foglalkoznom a körülöttem lévő dolgokkal csak én vagyok és a könyv.

- Milyen könyvkategóriák érdekelnek leginkább? Esetleg „mindenevő” vagy?

- Tulajdonképpen mindent csak a fantasy témájúakat nem (az valahogy nagyon taszít). Ez nem minden evés, inkább húsevés – így csak csirkét nem eszem. :)

- Milyen gyorsan olvasol?

- Mostanában ritkábban tudok leülni olvasni, de általában egyszerre (mármint egy ültő helyemben) úgy 200 oldalt szoktam olvasni. Az átlagnál gondolom gyorsabban olvasok.

- Szoktál elfogult lenni egy íróval, vagy könyvvel kapcsolatban?

- Nem igazán.

- Ki(k) a kedven író(i)d?

- Kedvenc íróm Janne Teller, aki egy tehetséges dán írónő, ő írta a kedvenc könyvemet.

- Melyik a kedvenc könyved? Miért?

- Janne Teller: Semmi
(itt írok róla bővebben)

-Van olyan könyv, amit csak a borítója miatt vettél a kezedbe? Ha van, -tetszett végül a könyv?

- Igen, természetesen volt ilyen például a Csillagainkban a hiba, Majd újra lesz nyár.., Édességek kicsiny boltja és még sorolhatnám. De egyiket se bántam meg.
Az ilyen típusú megérzéseimben sose csalódom.

- Egész életedben mennyi könyvet olvastál?

- Uhh, nem tudom mivel sose számoltam meg. Tavaly 76 könyvet olvastam és idén már a tizenkettedik könyvnél tartok.


- Egy hónapban mennyi könyvet olvasol általában?

- Általában 10 könyvet. De ez a 10 könyv egymástól teljesen különböző, néha mesekönyveket, néha nagy regényeket, néha mindenféle ismeretterjesztőt.

- Mikor és miért kezdtél el olvasni?

- Első osztályban tanultam meg olvasni, mint mindenki J és szerintem azóta szinte folyamatosan olvasok. „Olvasós” környezetben nőttem fel és körülöttem is mindig mindenki állandóan olvasott, így én is nagyon hamar hozzászoktam. Nem volt olyan hogy „miért?,” ez itthon teljesen megszokott dolog, könyvek hevernek mindenütt, és még a négyéves öcsém is könyvtártag.

- Milyen érzés egy ilyen blog-ot vezetni, mint a tiéd?

- Mondjam, hogy imádom? Mert imádom is, és szerintem soha nem bánom meg, hogy belekezdtem. Fontos része az életemnek, az első dolog, amit tényleg magam találtam ki és egyedül próbálok meg igazgatni, és erre tényleg büszke vagyok. Persze vannak olyan bloggerek, akikre hasonlítani akarok, mert szerintem nagyon-nagyon jól vezetik a saját blogjaikat.

- Mikor és miért kezdtél el blog-olni?

- Nyáron, unalomból. Régóta terveztem, hogy készítek egy blogot, csak a témáján hezitáltam. Filmes, könyves, furcsa dolgokkal teli stb. De végül a könyves mellett döntöttem. Nem tudom miért.

- A blog-od stílusa és színvilága tükrözi az ízlésedet?

- Igen, nagyon is. Minden részletét átgondoltam és még mindig van mit javítani rajta. Sok időm ráment már arra, hogy a design-ját csináltam, készítgettem, volt, hogy egész napok is, de büszke vagyok az eredményre.

- Milyen gyakran vannak/lesznek bejegyzések?

- Általában hetente teszek fel új bejegyzést, de most kitűztem magam elé célul a heti két posztot.
Egy bejegyzés megírása úgy egy órát vesz igénybe (meg persze amíg elolvasom a könyvet) .

- Olvasol más blog-okat? Ha igen, elárulod melyikeket?

- Igen sokféle blogot olvasok. Szeretem a divatblogokat és a mindenféle idétlenségben úszó blogokat is.
Itt a 3 kedvenc blogom:
1.      http://tizdolog.hu/ (Bár ez nem tudom mennyire számítható blognak végül is naponta tesz fel új dolgokat)
3.      http://strange.blog.hu/
Itt az első kedvenc könyves blogom :
+ Ezenkívül a moly-on megjelenő majdnem összes bejegyzést megnézem.


Ez lett volna a Mártival készített interjú. Ha tetszett, vagy ha szívesen olvasnátok Márti bejegyzéseit, akkor kattintsatok IDE (itt elérhetitek a blogját) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése