.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. február 15., szombat

Pierdomenico Baccalario A tükrök háza (Ulysses Moore 3.)



Pierdomenico Baccalario A tükrök háza

Kilmore Cove-ban furcsa dolgok történnek: a vonatsínek nem vezetnek sehová, lehetetlen internetkapcsolatot teremteni, vagy mobiltelefonálni és van ott egy szobor egy nem létező királyról! Mintha a falut letörölték volna az összes térképről, pontosan azért, hogy egy titkot megóvjanak. Ulysses Moore talán tud erről valamit? Jason, Julia és Rick ezúttal a Tükrök házából indul myomozóútra, Peter Dedalus rejtélyes házából, aki zseniális feltaláló volt, ám évekkel ezelőtt nyomtalanul eltűnt. Ebben a házban semmi sem az, aminek látszik…

Véleményem: 

Woahh.. – első reakció.
Ez az eddigi legizgalmasabb könyv amit valaha olvastam. Egy csomó titokra, fény derül. Egy csomó kérdésre kapunk választ. És ugyancsak egyre több a kérdőjel. El sem tudom képzelni, ki lehet Ulysses.. Mert Rick a temetőben nem találta meg a sírjukat, és szerintem még élnek. Egyik sejtésem, hogy Velencében bujkálnak, a másik sejtésem pedig, hogy Nestor az. De nem tudom! Teljesen összezavarodtam!
Engem is elragadott az Ulysses mánia. Anyukám már a 9. részt olvassa, a testvérem az 5.-nél tart. Csak én vagyok lemaradva. Már tudom, miért maradnak fenn egész éjszaka, és fejezik be reggelre a könyvet! :D Hát ezért. Eszméletlenül jó könyv, mindenkinek ajánlom!

5 pont

2 megjegyzés:

  1. Szia! Megvenném a sorozatot, kisfiam most kezdte el olvasni, de hiányos a könyvesboltban a sorozat. Nem adod el? Köszi: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, de még a sorozat felét nem olvastam, és nem eladó.

      Törlés