.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2013. szeptember 22., vasárnap

Cassandra Clare: Csontváros (Végzet Ereklyéi 1.)

Sziasztok! Nos tegnap kivégeztem a könyvet.. Vagy felfaltam... Ahogy jobb tetszik! :D Csak már fél kilenckor nem volt energiám, pötyögni... Ezért még néztem X-faktort.. Meg még valami filmet.. Na azon meg elaludtam.. :D Na jó ennyi elég rólam.. Hozom az infókat, véleményt...

Nos először is a borítóról.. Ez a Magyarországon az 'eredeti' borító..  Ezalatt azt értem, hogy már van filmes borító is.. :) Igen! Ha még nem hallottál a filmről, akkor ajánlom, hogy igyekezz, mert még vetítik a moziba. Szóval:

Cassandra Clare: Csontváros

Amikor a tizenöt éves Clary Fray elindul a Pandemonium nevű New York-i klubba, aligha számít rá, hogy egy gyilkosság tanúja lesz - amit ráadásul három, különös tetoválásokkal borított és bizarr fegyverekkel hadonászó tinédzser követ el. A holttest aztán eltűnik a semmibe. Nehéz kihívni a rendőrséget, ha a gyilkosok mindenki más számára láthatalanok, és semmi - még egy vércsepp sem - bizonyítja, hogy egy fiú meghalt. De fiú volt-e az áldozat egyáltalán?
Így találkozik Clary először az Árnyvadászokkal, akik ezért küzdenek, hogy megszabadítsák a földet a démonoktól. Közülük való az angyali külseje ellenére igazi bunkó módjára viselkedő Jace is. Clary egyetlen nappal később, akarata ellenére már bele is csöppen Jave világába: édesanyja eltűnik, őt magát pedig megtámadja egy démon. De miért érdekelne egy démont két olyan hétköznapi mondi, mint Clary és az édesanyja? És hogyan tett szert Clary egyszer csak a Látásra? Az Árnyvadászok tudni szeretnék...
Cassandra Clare lendületes, sziporkázó és végtelenül lebilincselő regénye szórakoztató, vad utazásra viszi az olvasókat, akik azt fogják kívánni, bárcsak sose érnének az út végére.

Az én véleményem: 

Nagyon jó könyv! Az írónőnek jó a humora is, de a fantáziája! Nos még mindig lefagyott állapotban vagyok! Olyan jó könyv! Ahhjjj...  Kíváncsi vagyok a második kötetre! Ajánlom mindenkinek! Megjegyzés: Senkit se tántorítson el a közel 500 oldal! Megéri.. Én ugyan 10 nap alatt végeztem vele, mert csak este 1-1 órát olvastam. De megérte.. És még valami... Ez a Jace gyerek.. Hát kéne nekem egy Árnyvadász! Mondjuk ő... Lennék Clary helyébe! :D És a pontozás:

Extra


Meggyőztelek titeket? Elolvassátok?
Üdv: Könyvmolyocska :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése