.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2013. szeptember 27., péntek

Elisabetta Gnone: Az ikrek titka (Fairy Oak 1.)

Sziasztok. Nos már megint egy sorozatba kaptam bele! Annyi különbséggel, hogy már csak a 7. részt kell megvenni, a többit már beszereztem. Igen, igen 7 részes!

Nos a védőborítón láthatóak a lányok, a védőborító zöld színű. Bár a rendes borító engem jobban megfogott. Barna színű és olyan, mint a régi könyvek. Ilyen antik hatást kelt. Szerintem eszméletlenül szép. Bár ezt nem csak én gondolom így. :D

Elisabetta Gnone: Az ikrek titka

Már vagy ezer éve mindig, amikor éjfélt üt az óra, varázslatos dolog történik Fairy Oak házaiban: parányi, fényes tündérek gyermekekről mesélnek a jóságos tekintetű boszorkáknak, akik izgatottan csüggnek minden szavukon. Különös ugye? Köztudott, hogy a tündérek és a boszorkák nem szívlelik egymást, s hogy a boszorkányok ki nem állhatják a gyerekeket. Csakhogy mi Zöldlapályvölgyben járunk, Fairy Oak falujában, ahol a dolgok mindig is egy kissé másképp zajlottak...

Véleményem:

9-10 éves lehettem amikor megkaptam ezt a könyvet. És igen, akkor még nem tudtam elolvasni, egyrészt mert nem szerettem olvasni, másrészt mert az eleje 9 éves fejjel uncsi... Hát most elolvastam! A sztori tetszett, nagyobb lettem, így jobban értettem, jobban megfogott. Különösképp a vége tetszett. Megható volt, ugyanakkor egy kicsit félelmetes is.
Furcsa, mégis még mindig libabőrös a karom tőle. Nem tudok mást 'mondani' csak azt, hogy igazán jó ez a könyv. Az első kötet alapján, megérte megvenni a többit is! :D Pontozás:


5 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése