.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. augusztus 20., szerda

Design, cím és a mondanivalóim


Sziasztok! Igen, az ígértem, hogy csak pénteken lesz újra "lakatlan" a blogom. De hamarabb elkészültem. :)) Ez szerintem jó hír. Átköltöztem egy másik URL címre, tehát mostantól konyvrengeteg.blogspot.hu nem pedig enismolyvagyok.blogspot.hu. 
Láthatjátok, hogy a blog címe is más lett. :) A fejlécképen helyett kapott egy kis Santoro figura. A design saját, amit ma csináltam, szóval kérlek Titeket, hogy <- az oldalt elhelyezett modulban szavazzatok, hogy tetszik. Igazából ennyi volna a mondandóm, ha tetszik a blog, akkor iratkozzatok fel, vagy hagyjatok megjegyzést a bejegyzés alatt. Jah! - és tegnap meglett a 2000 látogató, aminek nagyon örültem, remélem fogunk még gyarapodni. :)) Book Talk poszt lesz a héten, szóval érdemes figyelni a blogot. Ennyit akartam igazából, puszi:
 Ani 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése