.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2013. szeptember 20., péntek

Egy kicsi mindenről.

    Nos sziasztok! Hogy miért? Azért, mert mindenkinek van már szinte. Nos ezt most biztos nem értettétek, ezért kifejtem. Azt próbálom most leírni, hogy miért csináltam ezt a blogot. Azért, mert mint említettem, mindenkinek van.. Szinte.. Meg nagyon szeretek olvasni, és néha nem érzem elégnek, azt, hogy Moly-on értékelést írok egy könyvről. Ennél többre vágyom, szóval itt majd, fogok fülszöveget, értékelést, meg egyebeket is hozni. Másodszor, mesélek egy kicsit a pontozásról. Oldalt láthatjátok, hogy a pontok szövegesen mit jelentenek. Én szívem szerint 4 ponttól ajánlom elolvasni a könyvet. Szeretném, ha az értékelések láttán, minél többen olvasnátok.
    Ha egy értékelés spoileres akkor az így fogod látni: ez a rész most spoileres, ezért kitakartam.  Ha te mégis el szeretnéd olvasni, nincs más dolgod, mint kijelölni a szövegrészt, és máris el tudod olvasni.. :D Ilyen egyszerű.
    Egy-két szó a '2014 végéig elolvasok 100 könyvet' menüről. Ez 2013. szeptember 01.-től él. Ez egy célkitűzés magam számára, motíváció.
    Az oldalsó menüpontokban láthatod azt is, hogy éppen mit olvasok. Ha egy kicsit többet szeretnél megtudni rólam, akkor ide kattintva elérheted a Moly-os oldalamat. Ha szimpatikusnak találsz, esetleg jobban megismernél, figyelj/dobj meg egy üzenettel. Köszönöm, hogy elolvastátok! Üdv: Könymolyocska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése