.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. augusztus 30., szombat

Nyár végi book haul 2/2.


Sziasztok! Hétfőn beköszönt az ősz -sajnos- így elérkezett a poszt ideje. (Vészesen közeledünk a Karácsonyhoz.) Szóval lássuk mit szereztem be július 15.-e óta:

1., Jennifer L. Armentrout: Obszidián (Luxen 1.)

Története: Könyves boltba jártam, üres kézzel nem jöhettem haza..
Megszerzés ideje: Aug. 17.








2., J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix rendje (Harry Potter 5.) 


Története: *Az első 4 rész már meg volt itthon, akciós volt a kiadó honlapján és hát, akkor miért ne rendeltem volna meg?
Megszerzés ideje: Aug. 26.

3., J. K. Rowling: Harry Potter és a Félvér Herceg (Harry Potter 6.)

Története: Lásd -> *
Megszerzés ideje: Aug. 26.









4.,  J. K. Rowling: Harry Potter és a Halál Ereklyéi (Harry Potter 7.)

Története: Lásd -> *
Megszerzés ideje: Aug. 26.

5., Tea Stilton: A sötétség hercegnője (A Fantázia Birodalmának hercegnői 5.)

Története: Nem rég jelent meg, és hiányzott a sorozatomból, ezért megvettem a könyvesboltban. :)
Megszerzés ideje: Aug. 27.


Remélem tetszett, ha igen ne felejtsetek el feliratkozni, és megjegyzést írni! :o) Nem sokára jövök megint! Ani 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése