.

Ha van pár perced, kérlek töltsd ki EZT az űrlapot. Teljesen anonim, de jobbá teheted vele a blogot. :)

2014. január 19., vasárnap

Cassandra Clare: Üvegváros (Végzet ereklyéi 3.)

Hmm... Ennek a könyvnek a borítója is szép. Csakúgy mint a tartalma. Először nem tudtam eldönteni, hogy Alec van-e rajta. Vagy az új szereplőnk... 

Cassandra Clare: Üvegváros

Hogy megmentse édesanyja életét, Clarynek el kell utaznia az Üvegvárosba, az Árnyvadászok ősi otthonába – még ha engedély nélkül belépni a városba a Törvénybe is ütközik, márpedig a Törvény megszegése halált jelenthet. Ha ennyi nem lenne elég, Jace nem akarja, hogy ott legyen, Simont pedig börtönbe vetették az Árnyvadászok, akik igencsak gyanúsnak találnak egy vámpírt, akinek nem árt a napfény. 
Ahogy Clary egyre többet tud meg családja múltjáról, szövetségesre lel Sebastian, a titokzatos Árnyvadász személyében. Valentine minden erejével azon van, hogy örökre megsemmisítsen minden Árnyvadászt, nekik pedig csak akkor van esélyük vele szemben, ha összefognak örökös ellenségeikkel. De félre tudják-e tenni gyűlöletüket az Árnyvadászok és az Alvilágiak, hogy együttműködhessenek? Miközben Jace rádöbben, mi mindent hajlandó kockára tenni Claryért, vajon a lány újonnan meglelt képességeivel segíthet-e megmenteni az Üvegvárost – bármilyen áron? 
A szerelem halálos bűn, és a múlt titkai is végzetesnek bizonyulnak, amikor Clary és Jace szembenéz Valentine-nal a New York Times nagysikerű sorozatának, A Végzet Ereklyéinek utolsó darabjában.

Véleményem: 

Elkezdtem és beleszerettem.:D Imádtam és nem is akárhogyan! A legjobb könyv amit valaha olvastam. Á, nem vagyok elfogult! Szeretem az írónő stílusát, és amit a könyvbe leírt! 500 oldalon át tartó, izgalom, öröm, bánat, keserűség, remény és még sorolhatnám. Trilógiának lett írva, mégis szerintem sok-sok Mollyal együtt örülök, hogy több részes lett. Azt hittem, hogy soha többé nem olvashatok már Jace-ről. Nagyon megszerettem. Ő az én angyalom! :D Mikor Clary-ről olvastam, olyan volt, mintha én élném meg. Rettenetes mégis gyönyörű. Az a véleményem, hogy Sebastian avagy J.C.M. nem halt meg. Valamiért így érzek. És Valentine-nal kapcsolatban is vannak kétségeim. Sajnos nem tudom kifejezni, hogy mit adott ez a könyv, és sajnos nem is tudok mást írni, mert végig Spoiler-ezném az értékelést. Végszónak még annyit, hogy: Ave atque vale, Max.


Extra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése